Persona

Apa Komen Anda Tentang Proton Persona? Sekiranya ada, bolehlah kita berkongsi pengalaman suka duka anda dengan kereta proton ini.. Persona


2,364 thoughts on “Persona

    Jun said:
    August 29, 2014 at 9:39 pm

    betul kah persona sv ni banyak masalah??

      Aril said:
      September 2, 2014 at 2:25 pm

      Haah byk masalah aku baru je beli pesona sv pintu belakang xleh bukak dari dalam pastu bonet belakang xleh bukak pakai kunci. Anta sc sekali ade lock kat pintu x bukak pastu bonet belakang kalo nak buka pusing kunci kemudian angkat bonet tu terbuka la dia ciss malu aku mcm aku baru guna keta padahal dah byk jenis keta aku pakai.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s